phone-icon(+90) 262 643 79 67
email-iconinfo@nurcivan.com
map-iconSatış Noktaları
  • Ana Sayfa
  • Ürünler
  • Referanslar
  • E-Katalog
  • İletişim
Packtech Packtech
Giriş Yap / Kayıt Ol
Favorilerim
0 Karşılaştır
0 items / 0,00 ₺
Menu
Packtech Packtech
0 items / 0,00 ₺
  • Endüstriyel Ambalaj Makinaları

    • Çember Makinaları
      • Manuel Çember Makinaları
      • Havalı & Akülü Makinalar
      • Yarı Otomatik Makinalar
      • Otomatik Makinalar
      • Çember Sarf Malzemeleri
    • Poşet Yapıştırma Makinaları
      • Masaüstü Makinalar
      • Ayaklı Makinalar
      • Yürüyen Bantlı Makinalar
      • Medikal & Otoklav Yapıştırma
      • Printerlar
    • Vakum Makinaları
      • Ev Tipi Vakum Makinaları
      • Endüstriyel Vakum Makinaları
      • Ayaklı Vakum Makinaları
      • Vakum Poşetleri
      • Aksesuar & Yedek Parça
    • Hava Yastığı Makinaları
      • Otomatik Makinalar
      • Hava Yastığı Filmleri

  • Ev Tipi Vakum Makineleri
  • Teleskopik Merdivenler
  • Vakum Poşetleri
  • Poşet Yapıştırma Makinaları
  • Hava Yastığı Makinaları
  • Koli Bantlama Makinaları
-15%Sold out
Click to enlarge
Ana SayfaPoşet Yapıştırma MakinalarıYürüyen Bantlı Yapıştırma Makinaları Packtech Yürüyen Bantlı Vakumlu Yapıştırma Makinesi
Previous product
Packtech Konveyörlü Poşet Yapıştırma Makinesi 16.380,00 ₺ – 34.398,00 ₺
Back to products
Next product
Packtech Ayaklı Yatay Konveyörlü Yapıştırma Makinesi 151.398,00 ₺ Orijinal fiyat: 151.398,00 ₺.128.700,00 ₺Şu andaki fiyat: 128.700,00 ₺.
Packtech

Packtech Yürüyen Bantlı Vakumlu Yapıştırma Makinesi

49.514,40 ₺ Orijinal fiyat: 49.514,40 ₺.42.120,00 ₺Şu andaki fiyat: 42.120,00 ₺.

Ürün Bilgileri

Bu ürün 2 yıl Nurcivan Ambalaj Garantisi ile satılmaktadır.

Satış sonrası 10 yıl yedek parça temin garantisi sunulmaktadır.

İncelemiş olduğunuz ürünün satış fiyatı güncel TCMB doviz kuru üzerinden hesaplanmaktadır.

Satış Fiyatlarımıza KDV Dahildir.

Stokta yok

Karşılaştır
Favorilerime Ekle
Kategoriler: Poşet Yapıştırma Makinaları, Yürüyen Bantlı Yapıştırma Makinaları
  • Ek bilgi
  • Taksit Tablosu
  • Kargo ve Teslimat
Ek bilgi
Gövde Tipi

Paslanmaz Gövde

Yapıştırma Genişliği

10-15 mm

Yapıştırma Film Kalınlığı

0.02 mm – 0.08 mm

Yapıştırma Hızı

0-12 Metre / Dakika

Konveyör Taşınma Ağırlığı

5 Kg

Çalışma Isısı

0-300 C°

Konveyör Ölçüleri

800 mm x 150 mm

Makine Ölçüleri

1080 mm x 510 mm x 880 mm

Yapıştırdığı Materyal

Alüminyum Folyo, CPP, OPP, PE, PP, PU

Güç Tüketimi

500W

Güç Gereksinimi

220 V | 50 Hz

Marka

Packtech

Menşei

PRC

Taksit Tablosu
Taksit Tablosu
Kargo ve Teslimat

kargo-1
kargo-2
yurtici_kargo_logo-367x90

Siparişim hangi kargo firması ile gelecek?

  • Teslimatlarımız Yurtiçi Kargo ile gerçekleştirilmektedir.
  • Yüksek desiye sahip ürünlerin seckiyatı alıcı ödemeli olarak anlaşmalı olduğumuz ambarlar ile gerçekleştirilmektedir.

Kargo ücreti ne kadardır? Nasıl öderim?

Yüksek desiye sahip ürünler haricindeki tüm kargo ücretleri tarafımızca karışanmaktadır. Ürün sayfalarında teslimat ücretleri konusunda "Ücretsiz Kargo" veya "Ambar ile Alıcı Ödemeli" şeklinde ibareler yer almaktadır.

Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Hafta için 14:00’a kadar verilen siparişler aynı gün kargo firmasına teslim edilir. Hafta sonu ya da diğer tatil günlerinde verdiğiniz siparişler takip eden bir sonraki iş gününde işleme alınır ve kargoya teslim edilir.

Siparişim ne zaman ulaşır?

Yurtiçi Kargo Hizmet Taahhütleri kapsamında İstanbul'a 600 KM’ye kadar olan mesafelerde teslimat süresi kargonun yola çıkma tarihinden itibaren azami 2 iş günüdür. 600 KM’nin üzerindeki şehirler için teslimat süresi azami 3 iş günüdür.

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra mesai saati bitiminde size SMS olarak kargo takip linki gönderilir. Gelen linke tılayarak siparişinizi takip edebilirsiniz.

Ambar ile sevkiyat hakkında bilgi alabilir miyim?

Yüksek desiye sahip siparişleriniz ürün sayfası ve sepet özetinde belirtildiği şekilde Alıcı Ödemeli olarak anlaşmalı olduğumuz ambarlar ile sevk edilmektedir. Siparişiniz tarafımıza ulaştıktan sonra adresinize en uygun ve güvenilir şekilde sevkiyat yapacak firmalar ile ileşime geçiyoruz. Aldığımız en uygun sevkiya fiyatını sizinle paylaşıyor ve onayınıza sunuyoruz. Onayınız ile birlikte ürün sevkiyatı sağlanıyor.

Yurt dışına sipariş verebilir miyim?

Yurtdışı siparişlerinizi FOB istanbul şeklinde teslim ediyoruz. Yurtdışı siparişleriniz için lütfen iletişim formu aracılığı ile bizimle iletişime geçiniz.

İlgili ürünler

-14%Sold out
Devamını oku
İncele
Karşılaştır
Favorilerime Ekle
Kapat

Packtech Market Tipi Kap Streçleme Makinesi Ekonomik Tip

3.276,00 ₺ Orijinal fiyat: 3.276,00 ₺.2.808,00 ₺Şu andaki fiyat: 2.808,00 ₺.
-43%
Seçenekler
İncele
Karşılaştır
Favorilerime Ekle
Kapat

Packtech Masaüstü Poşet Yapıştırma Makinesi

795,60 ₺ – 4.680,00 ₺
-15%
Sepete Ekle
İncele
Karşılaştır
Favorilerime Ekle
Kapat

Packtech Ayaklı Yatay Konveyörlü Yapıştırma Makinesi

151.398,00 ₺ Orijinal fiyat: 151.398,00 ₺.128.700,00 ₺Şu andaki fiyat: 128.700,00 ₺.
-22%
Seçenekler
İncele
Karşılaştır
Favorilerime Ekle
Kapat

Packtech Konveyörlü Poşet Yapıştırma Makinesi

16.380,00 ₺ – 34.398,00 ₺
-22%
Seçenekler
İncele
Karşılaştır
Favorilerime Ekle
Kapat

Packtech Masaüstü Poşet Yapıştırma Makinesi

1.376,31 ₺ Orijinal fiyat: 1.376,31 ₺.1.076,40 ₺Şu andaki fiyat: 1.076,40 ₺.
-15%
Sepete Ekle
İncele
Karşılaştır
Favorilerime Ekle
Kapat

Packtech Ayaklı Konveyörlü Profesyonel Yapıştırma Makinesi

165.204,00 ₺ Orijinal fiyat: 165.204,00 ₺.140.400,00 ₺Şu andaki fiyat: 140.400,00 ₺.
Sepete Ekle
İncele
Karşılaştır
Favorilerime Ekle
Kapat

Mercier Market Tipi Kap Streçleme Makinesi

7.488,00 ₺

Çember Makinaları, Koli Bantlama Makinaları, Palet Streçleme Makinaları, Poşet Yapıştırma Makinaları, Ev Tipi Vakum Makinaları, Endüstriyel Vakum Makinaları, Tabak Kapatma Makinaları

Kocaeli Kobi Organize San.Bölgesi Köseler Mahallesi 5. Cd. No:22, 41455 Dilovası/Kocaeli
Telefon: 0 (262) 643 79 67
E-mail : info@nurcivan.com
Packtech
  • Online Tahsilat
  • Bayi Giriş
Bayimiz Olun

Bayimiz Olun

    İLETİŞİM BİLGİLERİMİZ

    Sultan Orhan mah.
    1163. sok. No:5
    Gebze / Kocaeli

    +90 (262) 643 79 67

    info@nurcivan.com

    Taleplere 24 saat içerisinde dönüş sağlıyoruz.

    Kurumsal Satış

    Kurumsal Satış

      İLETİŞİM BİLGİLERİMİZ

      Sultan Orhan mah.
      1163. sok. No:5
      Gebze / Kocaeli

      +90 (262) 643 79 67

      info@nurcivan.com

      Taleplere 24 saat içerisinde dönüş sağlıyoruz.

      İletişim

      Bize Ulaşın

        İLETİŞİM BİLGİLERİMİZ

        Sultan Orhan mah.
        1163. sok. No:5
        Gebze / Kocaeli

        +90 (262) 643 79 67

        info@nurcivan.com

        Taleplere 24 saat içerisinde dönüş sağlıyoruz.

        Online Satış
        • Sipariş Takibi
        Değişim ve İade

        Değişim ve İade Koşulları

        İade süresi ne kadar?

        Ürünün iade edilebilmesi için, 14 gün içerisinde teslim alındığı şekilde, standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

        Değişim süresi ne kadar?

        • Mağaza ve internette değişim süresi aynıdır.

        İade sürem doldu, nasıl işlem yapabilirim?

        • Değişim süresi içinde belirtilen süreçte ürünü istediğiniz zaman değiştirebilir ya da yerine ürün bedeli kadar alışveriş çeki alabilirsiniz.

        Ayıplı üründe nasıl bir yol izlenmelidir?

        •Ayıplı Ürün: Ürünün kullanım amacına ve ürün bilgilerinde belirtilen ana işlevlerini yerine getirmesini engelleyen üretim ve ürün nedenli durumlardır.
        • Ayıplı satılan ürünlerde gönderi bedeli firmamıza ait olup, üyelik üzerinden form doldurarak tarafımıza gönderimini sağlayabilirsiniz.
        • Ürünün ayıplı olduğu kararı yetkili teknik servisler tarafından verilmektedir. Bu süreden sonra karşılaşılan kusurlar garanti kapsamında değerlendirilecektir.
        • Garanti süresi içerisinde karşılaştığınız problemler için 0850 532 0 666 numaralı telefonumuzdan bilgi edinebilirsiniz.

        Siparişimi kargoya verilmeden nasıl iptal edebilirim?

        • Siparişinizi kargoya verilmeden iptal etmek isterseniz üyeliğiniz üzerinden “Siparişlerim” bölümünden “Sipariş detayı “ kısmından iptal edebilirsiniz.
        • Sipariş iptal işlemi “Sipariş Alındı” konumunda olan siparişler için geçerli olup siparişiniz “Hazırlanıyor” konumunda ise iptal edilememektedir.
        • Kargo tarafınıza ulaştıktan sonra üyelikten iade formunu doldurarak iade için gönderimini sağlayabilirsiniz.

        Değişim / iade için ürünü nasıl gönderebilirim?

        • Hızlı iade sistemi ile 5 adımda ürün iadesi yapabilirsiniz. Üstelik kargo firmasını aramanıza gerek kalmadan iade paketiniz adresinizden alınacaktır.
        • Üyelik girişinden sonra “Siparişlerim” sayfasını açın.
        • Değişim / iade talebinde bulunmak istediğiniz siparişte yer alan “İşlemlerim” seçeneğini tıklayın.
        • Değişim / İade etmek istediğiniz ürünleri işaretleyin ve formu doldurun.
        • Değişim / iade edilecek ürünü taşı esnasında zarar görmeyecek şekilde paketleyerek adresinize gelen Sürat kargo kuryesine teslim edin.
        • Değişim / iade işlemlerinizi ilgili siparişiniz içinde yer alan “İadem nerede” seçeneği ile kolayca takip edin.

        Ürün iadesinde yapılması ve dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?

        • Satın aldığınız ürünün iadesi sistemsel olarak kampanya veya promosyon hesaplaması ile tamamlanır.
        • Hediye çeki olarak kazanılan ürün ya da ürünlerin iadesinde, hediye çeki iptal olur. Eğer çek iade işleminden önce kullanılmış ise oluşan fark iade bedelinden düşer.
        • Kullanılmış ürünlerde yaşanabilecek teknik sorunlar Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nın belirlediği kapsamlara göre değerlendirilir. Bu ürünlerin Türkiye’de bulunan yetkili teknik servisler tarafından, garanti kapsamı dahilinde incelenmesi gerekmektedir.

        Kurumsal fatura seçeneğiyle verilen siparişlerde iade nasıl yapılır?

        • Ürünün faturası şirket adına kesilmiş ise iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu 'iade faturası' ve 'iade irsaliyesi' (ya da irsaliyeli fatura) gönderilmesi zorunludur. Aksi durumda, faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iadeleri yapılamamaktadır.

        Hangi ürünler iade kapsamı dışındadır?

        • Ayıbı yetkili teknik birimler tarafından tespit edilen tüm ürünler iade edilebilir ancak mazeretsiz iadeler aşağıdaki durumlarda kesinlikle yapılamamaktadır.
        • Teşhir / fırsat köşesi reyonunda indirimli olarak satılan ve kusuru önceden belirtilen ürünler.
        • Tüm kullanılmış ürünler (satılabilirlik özelliğinin yitirilmesinden dolayı iade ve değişim süresine uygun olsa dahi iade ya da değişimi söz konusu olmamaktadır)
        • Ambalajı bozulmuş ürünler: Değiştirilmek istenen ürün, satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal kutusunda olmalıdır. Kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilemeyen ürünlerin iadesi ya da değişimi mümkün değildir.

        İadeler için geri ödeme süresi ne kadardır?

        • İadenin hesaba yansıma süresi max. 5 iş günüdür.
        • Bankanızdan kaynaklı sebeplerle iadenizin kredi kartınıza yansıması bir kaç gün sürebilir. İadenizin makul süre içerisinde gerçekleşmediğini düşünüyorsanız lütfen durumu “bize ulaşın” sayfamızdan ya da 0850 532 0 666 numaralı telefonumuzdan bize iletiniz.
        • Bankaların çalışma prensibi gereğince taksitli olarak satın almış olduğunuz ürünlerin geri ödemeleri de ekstrenize aynı taksit planı doğrultusunda yansıyacaktır.

        İade adresi nedir?

        • İade adresi: Sultan Orhan, Mahallesi, 1163. Sk. no:5, 41400 Gebze/Kocaeli

        İadem farklı banka hesabına veya kredi kartına yapılabilir mi?

        • İadeler bankaların online ödeme sistemleri üzerinden yapılmaktadır. Banka kısıtlamaları gereği, iade sadece ödeme için kullanılan karta, hesaba ve ödeme tipine uygun olarak yapılmaktadır.

        Ürünün ambalajı zarar gördü ise yine de iade edebilir miyim?

        • İade edilen ürünün ambalajı kullanıcı tarafından hasarlanmış ve bu nedenle ürünün tam fiyatından tekrar satılabilme özelliği yitirilmiş ise, iade işlemi yapılamaz.

        Ürün kargodan hasarlı çıktı, bu durumda ne yapmalıyım?

        • Size teslim edilen paketin içinden ürünün hasarlı, ezik ya da ıslak çıkması durumunda: Durumu teslimat sırasında fark ediyorsanız paketi teslim almayınız.
        • Durumu teslimattan sonra fark ettiyseniz: Ürünün ve kutunun fotoğraflarını çekmeniz gereklidir.
        • Hasarlı olan ürünleri değişim / iade için üyelik üzerinden değişim / iade formunu doldurarak tarafımıza gönderebilirsiniz.
        • Söz konusu işlemleri yaptıktan sonra ürünler tarafınıza sağlam olarak yeniden gönderilecek ya da ürün bedeli iade edilecektir.

        Ürün iadesinde kargo ücreti kim tarafından karşılanır?

        • İade prosedürüne uygun sürelerde yapılan tüm iade işlemlerinde ürünleri MNG Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.
        • Mng Kargo dışındaki firmalarla yapacağınız gönderilerde kargo bedeli sizin tarafınızdan karşılanmış olmalıdır, aksi halde karşı ödemeli gönderi teslim alınmaz.

        Garanti Şartları

        Değişim ve İade Koşulları

        Garanti süresi ne kadardır?

        • Tüm ürünlerimiz ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altındadır. ( 2 yıl )

        Arızalı bir ürünüm var, nasıl bir yol izlemeliyim?

        • Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte size en yakın yetkili teknik servise teslim edebilirsiniz.
        • Yetkili teknik servis bilgilerine garanti belgesi ve kullanım kılavuzlarından ulaşabilirsiniz.
        • Teknik servisine ulaşım imkanınız olmayan markalar için bu ürünleri bize göndermeniz durumunda ürünler tarafımızdan yetkili servislere sizin adınıza gönderilmekte ve sonuç beklenmektedir.
        • Arızalı ürünü doğrudan yetkili servise götürmeniz ya da göndermeniz daha hızlı sonuç almanızı sağlamaktadır. Yetkili servis ile problem yaşadığınızda bize başvurabilirsiniz.

        Yurt dışı gönderim politikası ve şartları nelerdir?

        • Nurcivan Endüstriyel Ambalaj Sistemleri ile tüketici arasında Yurtdışı teslimatları ile ilgili olarak yapılacak mesafeli satış sözleşmesine Türk Hukuku uygulanır.
        • Söz konusu hukuk seçimi doğrultusunda, Garanti ve İade şartları da, Türkiye Cumhuriyeti Mevzuatı ve hükümleri çerçevesinde belirlenir.
        • KKTC ve Yurtdışı gönderimlerinde, tüketiciler tarafından KDV ödenmediği için gümrükten alınan ürünün tüm vergileri tüketici tarafından karşılanır. Yine yurtdışı ve KKTC gönderilerinde kargo ücreti tüketici tarafından karşılanacaktır.
        • Gümrükten teslim alınmayan ürünler için tüketicinin cayma hakkı bulunmamaktadır.
        • Tüketici, süresi içinde satıştan caydığı hallerde ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile aynen iade etmekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.
        • Tüketici, iade etmek istediği ürünleri, orijinal faturası ile göndermeli ve faturayı mutlaka gönderilen paketin içine koymalıdır. Faturasız gönderilen iadeler kabul edilememektedir.
        • İade formunda yer alan açıklama alanları ve iade nedeni eksiksiz ve dikkatli doldurulmalıdır. Ayıplı olduğu iddia edilen ürünler için iade veya değişim tercihi mutlaka iade formu üzerinde belirtilmelidir.
        • İade edilecek ürünün kullanılmamış, kullanılmış ise zarar görmemiş ya da ürünün paketinin hasar görmemiş olması gerekmektedir.
        • Ürün iadesi nedeniyle doğacak kargo ücreti ve gümrük ve ek vergileri tüketicinin sorumluluğundadır.
        • İadeniz öncelikle Satış Sonrası Servis birimi tarafından 3 gün içinde incelenir ve yukarıda belirtilen şartlara uygun olması durumunda geri ödeme süreci başlatılır.
        • Bankanızdan kaynaklı sebeplerle iadenizin kredi kartınıza yansıması bir kaç gün sürebilecektir. İadenizin makul süre içerisinde gerçekleşmediğini düşünüyorsanız lütfen durumu online.packtech.com.tr adresinde yer alan bize ulaşın sayfamızdan bildirilmelidir.

        Mesafeli Satışlar Yönetmeliği

         

        Gümrük ve Ticaret Bakanlığından:MESAFELİ SÖZLEŞMELER YÖNETMELİĞİ
        Yayımlandığı R. Gazete Tarihi: 24/11/2014 - Sayı: 29188YÖNETMELİKBİRİNCİ BÖLÜMAmaç, Kapsam, Dayanak ve Tanımlar

        Amaç
        MADDE 1 – (1) Bu Yönetmeliğin amacı, mesafeli sözleşmelere ilişkin uygulama usul ve esaslarını düzenlemektir.

        Kapsam

        MADDE 2 – (1) Bu Yönetmelik, mesafeli sözleşmelere uygulanır.

        (2) Bu Yönetmelik hükümleri

        a) Finansal hizmetler,
        b) Otomatik makineler aracılığıyla yapılan satışlar,
        c) Halka açık telefon vasıtasıyla telekomünikasyon operatörleriyle bu telefonun kullanımı,
        ç) Bahis, çekiliş, piyango ve benzeri şans oyunlarına ilişkin hizmetler,
        d) Taşınmaz malların veya bu mallara ilişkin hakların oluşumu, devri veya kazanımı,
        e) Konut kiralama,
        f) Paket turlar,
        g) Devre mülk, devre tatil, uzun süreli tatil hizmeti ve bunların yeniden satımı veya değişimi,
        ğ) Yiyecek ve içecekler gibi günlük tüketim maddelerinin, satıcının düzenli teslimatları çerçevesinde tüketicinin meskenine veya işyerine götürülmesi, h) 5 inci maddenin birinci fıkrasının (a), (b) ve (d) bentlerindeki bilgi verme yükümlülüğü ile 18 inci ve 19 uncu maddelerde yer alan yükümlülükler saklı kalmak koşuluyla yolcu taşıma hizmetleri,
        ı) Malların montaj, bakım ve onarımı,
        i) Bakımevi hizmetleri, çocuk, yaşlı ya da hasta bakımı gibi ailelerin ve kişilerin desteklenmesine yönelik sosyal hizmetler ile ilgili sözleşmelere uygulanmaz.

        Dayanak

        MADDE 3 – (1) Bu Yönetmelik, 7/11/2013 tarihli ve 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 48 inci ve 84 üncü maddelerine dayanılarak hazırlanmıştır.

        Tanımlar

        MADDE 4 – (1) Bu Yönetmeliğin uygulanmasında

        a) Dijital içerik: Bilgisayar programı, uygulama, oyun, müzik, video ve metin gibi dijital şekilde sunulan her türlü veriyi,
        b) Hizmet: Bir ücret veya menfaat karşılığında yapılan ya da yapılması taahhüt edilen mal sağlama dışındaki her türlü tüketici işleminin konusunu,
        c) Kalıcı veri saklayıcısı: Tüketicinin gönderdiği veya kendisine gönderilen bilgiyi, bu bilginin amacına uygun olarak makul bir süre incelemesine elverecek şekilde kaydedilmesini ve değiştirilmeden kopyalanmasını sağlayan ve bu bilgiye aynen ulaşılmasına imkan veren kısa mesaj, elektronik posta, internet, disk, CD, DVD, hafıza kartı ve benzeri her türlü araç veya ortamı,
        ç) Kanun: 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunu,
        d) Mal: Alışverişe konu olan taşınır eşya, konut veya tatil amaçlı taşınmaz mallar ile elektronik ortamda kullanılmak üzere hazırlanan yazılım, ses, görüntü ve benzeri her türlü gayri maddi malları,
        e) Mesafeli sözleşme: Satıcı veya sağlayıcı ile tüketicinin eş zamanlı fiziksel varlığı olmaksızın, mal veya hizmetlerin uzaktan pazarlanmasına yönelik olarak oluşturulmuş bir sistem çerçevesinde, taraflar arasında sözleşmenin kurulduğu ana kadar ve kurulduğu an da dahil olmak üzere uzaktan iletişim araçlarının kullanılması suretiyle kurulan sözleşmeleri,
        f) Sağlayıcı: Kamu tüzel kişileri de dahil olmak üzere ticari veya mesleki amaçlarla tüketiciye hizmet sunan ya da hizmet sunanın adına ya da hesabına hareket eden gerçek veya tüzel kişiyi,
        g) Satıcı: Kamu tüzel kişileri de dahil olmak üzere ticari veya mesleki amaçlarla tüketiciye mal sunan ya da mal sunanın adına ya da hesabına hareket eden gerçek veya tüzel kişiyi,
        ğ) Tüketici: Ticari veya mesleki olmayan amaçlarla hareket eden gerçek veya tüzel kişiyi,
        h) Uzaktan iletişim aracı: Mektup, katalog, telefon, faks, radyo, televizyon, elektronik posta mesajı, kısa mesaj, internet gibi fiziksel olarak karşı karşıya gelinmeksizin sözleşme kurulmasına imkan veren her türlü araç veya ortamı,
        ı) Yan sözleşme: Bir mesafeli sözleşme ile ilişkili olarak satıcı, sağlayıcı ya da üçüncü bir kişi tarafından sözleşme konusu mal ya da hizmete ilave olarak tüketiciye sağlanan mal veya hizmete ilişkin sözleşmeyi ifade eder.

        İKİNCİ BÖLÜM

        Ön Bilgilendirme Yükümlülüğü

        Ön bilgilendirme

        MADDE 5 – (1) Tüketici, mesafeli sözleşmenin kurulmasından ya da buna karşılık gelen herhangi bir teklifi kabul etmeden önce, aşağıdaki hususların tamamını içerecek şekilde satıcı veya sağlayıcı tarafından bilgilendirilmek zorundadır.

        a) Sözleşme konusu mal veya hizmetin temel nitelikleri,
        b) Satıcı veya sağlayıcının adı veya unvanı, varsa MERSİS numarası,
        c) Tüketicinin satıcı veya sağlayıcı ile hızlı bir şekilde irtibat kurmasına imkan veren, satıcı veya sağlayıcının açık adresi, telefon numarası ve benzeri iletişim bilgileri ile varsa satıcı veya sağlayıcının adına ya da hesabına hareket edenin kimliği ve adresi,
        ç) Satıcı veya sağlayıcının tüketicinin şikayetlerini iletmesi için (c) bendinde belirtilenden farklı iletişim bilgileri var ise, bunlara ilişkin bilgi,
        d) Mal veya hizmetin tüm vergiler dahil toplam fiyatı, niteliği itibariyle önceden hesaplanamıyorsa fiyatın hesaplanma usulü, varsa tüm nakliye, teslim ve benzeri ek masraflar ile bunların önceden hesaplanamaması halinde ek masrafların ödenebileceği bilgisi,
        e) Sözleşmenin kurulması aşamasında uzaktan iletişim aracının kullanım bedelinin olağan ücret tarifesi üzerinden hesaplanamadığı durumlarda, tüketicilere yüklenen ilave maliyet,
        f) Ödeme, teslimat, ifaya ilişkin bilgiler ile varsa bunlara ilişkin taahhütler ve satıcı veya sağlayıcının şikayetlere ilişkin çözüm yöntemleri,
        g) Cayma hakkının olduğu durumlarda, bu hakkın kullanılma şartları, süresi, usulü ve satıcının iade için öngördüğü taşıyıcıya ilişkin bilgiler,
        ğ) Cayma bildiriminin yapılacağı açık adres, faks numarası veya elektronik posta bilgileri,
        h) 15 inci madde uyarınca cayma hakkının kullanılamadığı durumlarda, tüketicinin cayma hakkından faydalanamayacağına ya da hangi koşullarda cayma hakkını kaybedeceğine ilişkin bilgi,
        ı) Satıcı veya sağlayıcının talebi üzerine, varsa tüketici tarafından ödenmesi veya sağlanması gereken depozitolar ya da diğer mali teminatlar ve bunlara ilişkin şartlar,
        i) Varsa dijital içeriklerin işlevselliğini etkileyebilecek teknik koruma önlemleri,
        j) Satıcı veya sağlayıcının bildiği ya da makul olarak bilmesinin beklendiği, dijital içeriğin hangi donanım ya da yazılımla birlikte çalışabileceğine ilişkin bilgi,
        k) Tüketicilerin uyuşmazlık konusundaki başvurularını Tüketici Mahkemesine veya Tüketici Hakem Heyetine yapabileceklerine dair bilgi.

        (2)
         Birinci fıkrada belirtilen bilgiler, mesafeli sözleşmenin ayrılmaz bir parçasıdır ve taraflar aksini açıkça kararlaştırmadıkça bu bilgiler değiştirilemez.

        (3)
         Satıcı veya sağlayıcı, birinci fıkranın (d) bendinde yer alan ek masraflara ilişkin bilgilendirme yükümlülüğünü yerine getirmezse, tüketici bunları karşılamakla yükümlü değildir.

        (4)
         Birinci fıkranın (d) bendinde yer alan toplam fiyatın, belirsiz süreli sözleşmelerde veya belirli süreli abonelik sözleşmelerinde, her faturalama dönemi bazında toplam masrafları içermesi zorunludur.

        (5)
         Açık artırma veya eksiltme yoluyla kurulan sözleşmelerde, birinci fıkranın (b), (c) ve (ç) bentlerinde yer alan bilgilerin yerine açık artırmayı yapan ile ilgili bilgilere yer verilebilir.

        (6)
         Ön bilgilendirme yapıldığına ilişkin ispat yükü satıcı veya sağlayıcıya aittir.

        Ön bilgilendirme yöntemi


        MADDE 6 – (1)
         Tüketici, 5 inci maddenin birinci fıkrasında belirtilen tüm hususlarda, kullanılan uzaktan iletişim aracına uygun olarak en az on iki punto büyüklüğünde, anlaşılabilir bir dilde, açık, sade ve okunabilir bir şekilde satıcı veya sağlayıcı tarafından yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile bilgilendirilmek zorundadır.

        (2)
         Mesafeli sözleşmenin internet yoluyla kurulması halinde, satıcı veya sağlayıcı

        (a) 5 inci maddenin birinci fıkrasında yer alan bilgilendirme yükümlülüğü saklı kalmak kaydıyla, aynı fıkranın (a), (d), (g) ve (h) bentlerinde yer alan bilgileri bir bütün olarak, tüketicinin ödeme yükümlülüğü altına girmesinden hemen önce açık bir şekilde ayrıca göstermek,
        (b) Herhangi bir gönderim kısıtlamasının uygulanıp uygulanmadığını ve hangi ödeme araçlarının kabul edildiğini, en geç tüketici siparişini vermeden önce, açık ve anlaşılabilir bir şekilde belirtmek zorundadır.

        (3) Mesafeli sözleşmenin sesli iletişim yoluyla kurulması halinde, satıcı veya sağlayıcı 5 inci maddenin birinci fıkrasının (a), (d), (g) ve (h) bentlerinde yer alan hususlarda, tüketiciyi sipariş vermeden hemen önce açık ve anlaşılır bir şekilde söz konusu ortamda bilgilendirmek ve 5 inci maddenin birinci fıkrasında yer alan bilgilerin tamamını en geç mal teslimine veya hizmet ifasına kadar yazılı olarak göndermek zorundadır.

        (4) Siparişe ilişkin bilgilerin sınırlı alanda ya da zamanda sunulduğu bir ortam yoluyla mesafeli sözleşmenin kurulması halinde, satıcı veya sağlayıcı 5 inci maddenin birinci fıkrasının (a), (b), (d), (g) ve (h) bentlerinde yer alan hususlarda, tüketiciyi sipariş vermeden hemen önce açık ve anlaşılabilir bir şekilde söz konusu ortamda bilgilendirmek ve 5 inci maddenin birinci fıkrasında yer alan bilgilerin tamamını en geç mal teslimine veya hizmet ifasına kadar yazılı olarak göndermek zorundadır.

        (5) Üçüncü ve dördüncü fıkralarda belirtilen yöntemlerle kurulan ve anında ifa edilen hizmet satışlarına ilişkin sözleşmelerde tüketicinin, sipariş vermeden hemen önce söz konusu ortamda 5 inci maddenin birinci fıkrasının sadece (a), (b), (d) ve (h) bentlerinde yer alan hususlarda açık ve anlaşılır bir şekilde bilgilendirilmesi yeterlidir.

        Ön bilgilerin teyidi

        MADDE 7 – (1) Satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin 6 ncı maddede belirtilen yöntemlerle ön bilgileri edindiğini kullanılan uzaktan iletişim aracına uygun olarak teyit etmesini sağlamak zorundadır. Aksi halde sözleşme kurulmamış sayılır.

        Ön bilgilendirmeye ilişkin diğer yükümlülükler

        MADDE 8 – (1) Satıcı veya sağlayıcı, tüketici siparişi onaylamadan hemen önce, verilen siparişin ödeme yükümlülüğü anlamına geldiği hususunda tüketiciyi açık ve anlaşılır bir şekilde bilgilendirmek zorundadır. Aksi halde tüketici siparişi ile bağlı değildir.

        (2) Tüketicinin mesafeli sözleşme kurulması amacıyla satıcı veya sağlayıcı tarafından telefonla aranması durumunda, her görüşmenin başında satıcı veya sağlayıcı kimliğini, eğer bir başkası adına veya hesabına arıyorsa bu kişinin kimliğini ve görüşmenin ticari amacını açıklamalıdır.

        ÜÇÜNCÜ BÖLÜM

        Cayma Hakkının Kullanımı ve Tarafların Yükümlülükleri

        Cayma hakkı

        MADDE 9 – (1) Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.

        (2) Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar. Ancak tüketici, sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.

        (3) Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde
        a) Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün,
        b) Birden fazla parçadan oluşan mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,
        c) Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün esas alınır.

        (4) Malın satıcı tarafından taşıyıcıya teslimi, tüketiciye yapılan teslim olarak kabul edilmez.

        (5) Mal teslimi ile hizmet ifasının birlikte yapıldığı sözleşmelerde, mal teslimine ilişkin cayma hakkı hükümleri uygulanır.

        Eksik bilgilendirme

        MADDE 10 – (1) Satıcı veya sağlayıcı, cayma hakkı konusunda tüketicinin bilgilendirildiğini ispat etmekle yükümlüdür. Tüketici, cayma hakkı konusunda gerektiği şekilde bilgilendirilmezse, cayma hakkını kullanmak için on dört günlük süreyle bağlı değildir. Bu süre her halükarda cayma süresinin bittiği tarihten itibaren bir yıl sonra sona erer.

        (2) Cayma hakkı konusunda gerektiği şekilde bilgilendirmenin bir yıllık süre içinde yapılması halinde, on dört günlük cayma hakkı süresi, bu bilgilendirmenin gereği gibi yapıldığı günden itibaren işlemeye başlar.

        Cayma hakkının kullanımı

        MADDE 11 – (1) Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin cayma hakkı süresi dolmadan, yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmesi yeterlidir.

        (2) Cayma hakkının kullanılmasında tüketici, EK’te yer alan formu kullanabileceği gibi cayma kararını bildiren açık bir beyanda da bulunabilir. Satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin bu formu doldurabilmesi veya cayma beyanını gönderebilmesi için internet sitesi üzerinden seçenek de sunabilir. İnternet sitesi üzerinden tüketicilere cayma hakkı sunulması durumunda satıcı veya sağlayıcı, tüketicilerin iletmiş olduğu cayma taleplerinin kendilerine ulaştığına ilişkin teyit bilgisini tüketiciye derhal iletmek zorundadır.

        (3) Sesli iletişim yoluyla yapılan satışlarda, satıcı veya sağlayıcı, EK’te yer alan formu en geç mal teslimine veya hizmet ifasına kadar tüketiciye göndermek zorundadır. Tüketici bu tür satışlarda da cayma hakkını kullanmak için bu formu kullanabileceği gibi, ikinci fıkradaki yöntemleri de kullanabilir.

        (4) Bu maddede geçen cayma hakkının kullanımına ilişkin ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir.

        Satıcı veya sağlayıcının yükümlülükleri

        MADDE 12 – (1) Satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren on dört gün içinde, varsa malın tüketiciye teslim masrafları da dahil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri iade etmekle yükümlüdür.

        (2)Satıcı veya sağlayıcı, birinci fıkrada belirtilen tüm geri ödemeleri, tüketicinin satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun bir şekilde ve tüketiciye herhangi bir masraf veya yükümlülük getirmeden tek seferde yapmak zorundadır.

        (3)Cayma hakkının kullanımında, 5 inci maddenin birinci fıkrasının (g) bendi kapsamında, satıcının iade için belirttiği taşıyıcı aracılığıyla malın geri gönderilmesi halinde, tüketici iadeye ilişkin masraflardan sorumlu tutulamaz. Satıcının ön bilgilendirmede iade için herhangi bir taşıyıcıyı belirtmediği durumda ise, tüketiciden iade masrafına ilişkin herhangi bir bedel talep edilemez. İade için ön bilgilendirmede belirtilen taşıyıcının, tüketicinin bulunduğu yerde şubesinin olmaması durumunda satıcı, ilave hiçbir masraf talep etmeksizin iade edilmek istenen malın tüketiciden alınmasını sağlamakla yükümlüdür.

        Tüketicinin yükümlülükleri

        MADDE 13 – (1) Satıcı veya sağlayıcı malı kendisinin geri alacağına dair bir teklifte bulunmadıkça, tüketici cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimi yönelttiği tarihten itibaren on gün içinde malı satıcı veya sağlayıcıya ya da yetkilendirmiş olduğu kişiye geri göndermek zorundadır.

        (2) Tüketici, cayma süresi içinde malı, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullandığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.

        Cayma hakkının kullanımının yan sözleşmelere etkisi

        MADDE 14 – (1) Kanunun 30 uncu maddesi hükümleri saklı kalmak koşuluyla, tüketicinin cayma hakkını kullanması durumunda yan sözleşmeler de kendiliğinden sona erer. Bu durumda tüketici, 13 üncü maddenin ikinci fıkrasında belirtilen haller dışında herhangi bir masraf, tazminat veya cezai şart ödemekle yükümlü değildir.

        (2) Satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin cayma hakkını kullandığını yan sözleşmenin tarafı olan üçüncü kişiye derhal bildirmelidir.

        Cayma hakkının istisnaları

        MADDE 15 – (1) Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:

        a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
        b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
        c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.
        ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
        d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
        e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.
        f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
        g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.
        ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.
        h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

        DÖRDÜNCÜ BÖLÜM

        Diğer Hükümler

        Sözleşmenin ifası ve teslimat

        MADDE 16 – (1) Satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin siparişinin kendisine ulaştığı tarihten itibaren taahhüt ettiği süre içinde edimini yerine getirmek zorundadır. Mal satışlarında bu süre her halükarda otuz günü geçemez.

        (2) Satıcı veya sağlayıcının birinci fıkrada yer alan yükümlülüğünü yerine getirmemesi durumunda, tüketici sözleşmeyi feshedebilir.

        (3) Sözleşmenin feshi durumunda, satıcı veya sağlayıcı, varsa teslimat masrafları da dâhil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri fesih bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren on dört gün içinde tüketiciye 4/12/1984 tarihli ve 3095 sayılı Kanuni Faiz ve Temerrüt Faizine İlişkin Kanunun 1 inci maddesine göre belirlenen kanuni faiziyle birlikte geri ödemek ve varsa tüketiciyi borç altına sokan tüm kıymetli evrak ve benzeri belgeleri iade etmek zorundadır.

        (4) Sipariş konusu mal ya da hizmet ediminin yerine getirilmesinin imkansızlaştığı hallerde satıcı veya sağlayıcının bu durumu öğrendiği tarihten itibaren üç gün içinde tüketiciye yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile bildirmesi ve varsa teslimat masrafları da dâhil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri bildirim tarihinden itibaren en geç on dört gün içinde iade etmesi zorunludur. Malın stokta bulunmaması durumu, mal ediminin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması olarak kabul edilmez.

        Zarardan sorumluluk

        MADDE 17 – (1) Satıcı, malın tüketici ya da tüketicinin taşıyıcı dışında belirleyeceği üçüncü bir kişiye teslimine kadar oluşan kayıp ve hasarlardan sorumludur.

        (2) Tüketicinin, satıcının belirlediği taşıyıcı dışında başka bir taşıyıcı ile malın gönderilmesini talep etmesi durumunda, malın ilgili taşıyıcıya tesliminden itibaren oluşabilecek kayıp ya da hasardan satıcı sorumlu değildir.

        Telefon kullanım ücreti

        MADDE 18 – (1) Kurulmuş olan sözleşmeye ilişkin olarak tüketicilerin iletişime geçebilmesi için satıcı veya sağlayıcı tarafından bir telefon hattı tahsis edilmesi durumunda, bu hat ile ilgili olarak satıcı veya sağlayıcı olağan ücret tarifesinden daha yüksek bir tarife seçemez.

        İlave ödemeler

        MADDE 19 – (1) Sözleşme kurulmadan önce, sözleşme yükümlülüğünden kaynaklanan ve üzerinde anlaşılmış esas bedel dışında herhangi bir ilave bedel talep edilebilmesi için tüketicinin açık onayının ayrıca alınması zorunludur.

        (2) Tüketicinin açık onayı alınmadan ilave ödeme yükümlülüğü doğuran seçeneklerin kendiliğinden seçili olarak sunulmuş olmasından dolayı tüketici bir ödemede bulunmuş ise, satıcı veya sağlayıcı bu ödemelerin iadesini derhal yapmak zorundadır.

        Bilgilerin saklanması ve ispat yükümlülüğü

        MADDE 20 − (1) Satıcı veya sağlayıcı, bu Yönetmelik kapsamında düzenlenen cayma hakkı, bilgilendirme, teslimat ve diğer hususlardaki yükümlülüklerine dair her bir işleme ilişkin bilgi ve belgeyi üç yıl boyunca saklamak zorundadır.

        (2) Oluşturdukları sistem çerçevesinde, uzaktan iletişim araçlarını kullanmak veya kullandırmak suretiyle satıcı veya sağlayıcı adına mesafeli sözleşme kurulmasına aracılık edenler, bu Yönetmelikte yer alan hususlardan dolayı satıcı veya sağlayıcı ile yapılan işlemlere ilişkin kayıtları üç yıl boyunca tutmak ve istenilmesi halinde bu bilgileri ilgili kurum, kuruluş ve tüketicilere vermekle yükümlüdür.

        (3) Satıcı veya sağlayıcı elektronik ortamda tüketiciye teslim edilen gayrimaddi malların veya ifa edilen hizmetlerin ayıpsız olduğunu ispatla yükümlüdür.

        BEŞİNCİ BÖLÜM

        Çeşitli ve Son Hükümler

        Yürürlükten kaldırılan yönetmelik

        MADDE 21 – (1) 6/3/2011 tarihli ve 27866 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik yürürlükten kaldırılmıştır.

        Yürürlük

        MADDE 22 – (1) Bu Yönetmelik yayımı tarihinden itibaren üç ay sonra yürürlüğe girer.

        Yürütme

        MADDE 23 – (1) Bu Yönetmelik hükümlerini Gümrük ve Ticaret Bakanı yürütür.

        EK

        ÖRNEK CAYMA FORMU

        Örnek Cayma Formu
        (Bu form, sadece sözleşmeden cayma hakkı kullanılmak istenildiğinde doldurup gönderilecektir.)
        -Kime: (Satıcı veya sağlayıcı tarafından doldurulacak olan bu kısımda satıcı veya sağlayıcının ismi, unvanı, adresi varsa faks numarası ve e-posta adresi yer alacaktır.)
        -Bu formla aşağıdaki malların satışına veya hizmetlerin sunulmasına ilişkin sözleşmeden cayma hakkımı kullandığımı beyan ederim.
        -Sipariş tarihi veya teslim tarihi:
        -Sipariş tarihi veya teslim tarihi:
        -Cayma hakkına konu mal veya hizmet:
        -Cayma hakkına konu mal veya hizmetin bedeli:
        -Tüketicinin adı ve soyadı:
        -Tüketicinin adresi:
        -Tüketicinin imzası: (Sadece kağıt üzerinde gönderilmesi halinde)
        -Tarih:

         

        Kişisel Verilerin Korunması

        Kişisel Veri Aydınlatma Metni

        Kişisel verileriniz veri sorumlusu sıfatıyla Nurcivan Endüstriyel Ambalaj Sistemleri (“Nurcivan” ve/veya “Şirket”) olarak, siz müşterilerimizin, üyelerimizin, web sitesi ve mobil uygulama ziyaretçilerimizin online.packtech.com.tr web sitemizi ve mobil uygulamamızı (“Web Sitesi ve Mobil Uygulama”) ziyaret ederek yapacağınız alışverişleriniz sırasında veya üyelik işlemleriniz sırasında talep edilen kişisel verilerinizin gizliliğinin korunması ve bilgi güvenliğinin sağlanması ve korunmasına son derece önem vermekteyiz.

        6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVK Kanunu”) çerçevesinde Nurcivan ile ilişkili tüm gerçek kişilere ait her türlü kişisel verinin hukuka uygun olarak işlenmesi ve muhafazasını sağlamak için gerekli teknik ve idari tedbirleri almaktayız. Bu kapsamda, müşteri hizmetleri, Nurcivan web sitesi ve mobil uygulaması ve mağazalarımızda sunulan hizmetler kapsamında paylaşmış olduğunuz kişisel verileriniz Nurcivan tarafından aşağıda belirtilen haller çerçevesinde KVK Kanunu ve diğer ilgili mevzuatlara uygun olarak işlenmektedir.

        KVK Kanunu’nun kapsamında kişisel verileri işlenen gerçek kişiler, işbu aydınlatma metnini inceleyerek, Nurcivan tarafından veri sorumlusu sıfatıyla toplanılan kişisel verilerin neler olduğu, işlenme amaçları, aktarılabileceği kişiler, toplanma yöntemi ve hukuki sebebi ile söz konusu kişisel verilere ilişkin haklarınız hakkında bilgi edinebilirsiniz.

        Nurcivan Tarafından Kişisel Verilerin İşlenmesi

        KVK Kanunu uyarınca, kişisel verilerin tamamen veya kısmen otomatik olan ya da herhangi bir veri kayıt sisteminin parçası olmak kaydıyla otomatik olmayan yollarla elde edilmesi, kaydedilmesi, depolanması, muhafaza edilmesi, değiştirilmesi, yeniden düzenlenmesi, açıklanması, aktarılması, devralınması, elde edilebilir hâle getirilmesi, sınıflandırılması ya da kullanılmasının engellenmesi gibi veriler üzerinde gerçekleştirilen her türlü işlem “kişisel verilerin işlenmesi” olarak kabul edilmektedir.

        Nurcivan Tarafından İşlenen Kişisel Verileriniz

        Nurcivan tarafından işlenen kişisel verileriniz aşağıdaki gibidir.

        Kimlik Bilgisi Müşteri ve Üye Bilgisi Görsel İşitsel Bilgi
        İletişim Bilgisi Müşteri ve Üye İşlem Bilgisi Özel Nitelikli Kişisel Veri
        Aile Bireyleri ve Yakın Bilgisi Finansal Bilgi Talep, Şikâyet Yönetim Bilgisi
        İşlem Güvenliği Bilgisi Fiziksel Mekân Güvenlik Bilgisi Hukuki İşlem Bilgisi
        İtibar Yönetim Bilgisi Risk Yönetimi Bilgisi Pazarlama Bilgisi
        Denetim ve Teftiş Bilgisi

        Nurcivan Tarafından İşlenen Kişisel Verilerinizin Toplanma Yöntemi

        Kişisel verileriniz; satış mağazalarımız, çağrı merkezimiz, Web Sitesi ve Mobil uygulamamız kanalıyla veya e-posta, SMS veya diğer yollarla tarafımıza ilettiğiniz bilgiler, internet sitemizi ziyaret ettiğiniz sırada bilgisayarlarımızın sizi otomatik olarak tanımasına yarayan ve “cookies” olarak adlandırılan (sabit sürücünüze yerleşen küçük dosyalar) teknik iletişim dosyaları gibi çeşitli kanallar aracılığıyla, sosyal medya hesaplarımız, dijital platformlarımız, uygulamalarımız, yazılımlarımız, mobil iletişim kanallarımız, sözlü, yazılı veya elektronik ortamda olmak kaydıyla çeşitli yöntemlerle depolanmaktadır.

        Kişisel verilerinizin Şirketimiz tarafından toplama yöntemine ilişkin ayrıntılı açıklamalarımızı ve detaylı bilgiyi, online.packtech.com.tr adresinde “Kurumsal” sayfasında bulunan Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikamız ile Gizlilik, Veri Güvenliği ve Çerez Politikası’’nın içerisinde bulabilirsiniz.

        Kişisel Verilerinizin İşlenme Amacı

        Kişisel verileriniz, KVK Kanunu tarafından öngörülen temel ilkelere uygun olarak ve Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları dahilinde, Nurcivan tarafından aşağıda yer alan amaçlar doğrultusunda işlenebilecektir

        Şirket iç operasyonlarının, iş faaliyetlerinin yürütülmesi ve Şirket operasyonlarının güvenliğinin temin edilmesi, iş faaliyetlerinin etkinlik, verimlilik, yerindelik analizlerinin gerçekleştirilmesi
        için gerekli faaliyetlerinin yürütülmesi,
        Nurcivan Web Sitesi ve Mobil Uygulamasını daha kolay kullanılır hale getirmek,
        İş sürekliliğinin sağlanması ve kurumsal yönetim ve sürdürülebilirlik faaliyetlerinin planlanması ve icrası,
        Kurumsal iletişim faaliyetlerinin planlanması ve icrası,
        Hukuksal, teknik ve idari sonucu olan faaliyetlerin yürütülmesi ve yetkili kuruluşlara mevzuattan kaynaklı bilgi verilmesi, hukuksal taleplere ilişkin faaliyetler ile hukuki işlerin yürütülmesi,
        Verilerin doğru ve güncel tutulması, Veri sahibinin şikâyeti, soru, talep ve önerilerinin toplanması, değerlendirilmesi ve karşılanması,
        Müşteri ilişkileri yönetimi süreçlerinin planlanması ve icrası, Müşteri memnuniyeti aktivitelerinin planlanması ve/veya icrası,
        Müşteri ve üyelerle akdedilen sözleşmelerin gereğinin yerine getirilmesi,
        Üyelerimizi tanımak ve iletişimimizi geliştirmek,
        Satış ve pazarlama faaliyetleri için yapılacak trafik ölçümleme, istatistiki ve analitik analizler, profilleme/segmentasyon çalışmaları,
        Hedefleme (=targeting) ve yeniden hedefleme (=re-targeting) yoluyla size özel ürün ve hizmetlere yönelik fırsatların sunulması,
        Müşteriye daha iyi ve güvenilir hizmet verilebilmesi, daha uygun hizmetler ve ürünler geliştirilebilmesi ve bunların kesintisiz olarak sürdürülebilmesi,
        Nurcivan tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin müşterilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek önerilmesi,
        Çeşitli raporların, araştırmaların ve/veya sunumların hazırlanması ve sunulması;
        Sosyal medya hesaplarının ve Web Sitesi ve Mobil Uygulamanın yönetilmesi,
        Şirketimiz ve Şirketimiz adına şubelerimiz, çağrı merkezimiz, bağlı şirketlerimiz tarafından ya da internet sitelerimiz ile sosyal medya sayfalarımız veya ve bunlarla sınırlı olmamak üzere her türlü kanallar aracılığı ile Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Perakende Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun ve diğer yasal mevzuat kapsamında, yükümlülüklerin yerine getirilmesini sağlamak,
        Pazarlama ve satış faaliyetlerinin yürütülmesi, Şirket’in sunduğu ürün ve/veya hizmetlere bağlılık oluşturulması ve/veya arttırılması süreçlerinin yürütülmesi, ürün ve hizmetlerin satış ve pazarlaması için pazar araştırması faaliyetlerinin yürütülmesi,
        Sizlere daha iyi hizmet verebilme, çeşitli avantajlar sağlayıp sunma, satış, pazarlama, bilgilendirme, promosyonlar hakkında bilgi verebilme, kampanya ve koşulları hakkında bilgi sağlama, anket, müşteri memnuniyet araştırmalarını yapabilme, satın alma işlemlerinizi sağlama hızlandırma, siparişlerinizi alma ve teslim edebilme.
        Kişisel verilerinizin Şirketimiz tarafından işlenme amaçları konusunda ayrıntılı açıklamalarımızı ve detaylı bilgiyi, online.packtech.com.tr adresinde “Kurumsal” sayfasında bulunan Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikamız içerisinde bulabilirsiniz.

        Kişisel Verilerinizin Aktarımı

        Kişisel verileriniz, Nurcivan faaliyetlerini yürütmek amacıyla farklı kanallarla; mevzuata ve Nurcivan politikalarına uyumun sağlanması hukuki sebeplerine dayanılarak toplanmaktadır. Toplanan kişisel verileriniz, KVK Kanunu tarafından öngörülen temel ilkelere uygun olarak ve Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları dahilinde, Nurcivan tarafından yukarıda yer alan amaçlar doğrultusunda Nurcivan hissedarlarına, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize, Nurcivan iştiraklerine, alt kuruluşlarına, işletmelerine, Nurcivan’ın her türlü temsilcisi, hizmet sağlayıcısı ve/veya alt yüklenicisi ve bağlı şirketlerine, kargo şirketlerine, banka ve ödeme kuruluşlarına, GSM Operatörlerine, sosyal medya paylaşım sitelerine ve Nurcivan'ın hak ve/veya görevlerini devretmeyi teklif ettiği her türlü kişiye, kanunen yetkili kamu kurum ve kuruluşları ve kanunen yetkili özel kurumlara aktarılabilmektedir.

        İzin

        Nurcivan, alınacak açık rızanın en önemli gizlilik ilkelerinden biri olduğuna inanmaktadır. Kişisel verilerinizi bize vermeme veya mevcut kişisel verilerinizi üyelik sayfanızda “kişisel bilgilerim” başlığı altında bulunan “Bilgilerimi Anonimleştir” mekanizması sayesinde bilgilerinizi anonimleştirme hakkına sahipsiniz. Size sunduğumuz “optout” mekanizması sayesinde, e-posta dağıtımı, sesli arama veya diğer hizmetlere kayıt yaptırmak amacıyla kayıt sayfamızda bulunan ve açık rızanızı temsil eden işaret kutucuğuna tıklamadığınız sürece, bizden herhangi bir iletişim veya ileriye dönük bir hizmet almayacaksınız. Belirli iletişimler ve hizmetler için bizden istenilen hizmeti size sunmaya başlamadan önce ise, bize verdiğiniz açık izni doğrulatırız. Tarafımızca sunulan bu iletişimlere ya da hizmetlere son vermek isterseniz; daha önce Web Sitemizde belirlediğiniz tercihinizi değiştirerek bunu yapabilir, belirli hizmet ya da dağıtım için her e-postanın içinde abonelik iptali için bulunan linke tıklayabilir ve/veya size iletilen kısa mesaj metninin içinde belirtilen numaraya kısa mesaj gönderebilirsiniz.

        Çerezler

        Çerezler, Web Sitemiz ve Mobil Uygulamamız üzerinden sizin tarayıcılarınıza gönderdiği bilgi işaretleridir ve bunlar yalnızca Web Sitemiz ve Mobil Uygulamamıza giriş yaptığınızda kullanılır. Web Sitemiz ve Mobil Uygulamamızın kullanımını daha iyi anlayabilmeniz için kullanılan özel bir tanımlayıcı içeren çerezleri sizin web tarayıcılarınıza gönderirler, böylece kullanıcıların Web Sitemizin ve Mobil Uygulamamızın hangi alanlarını kullanmayı tercih ettiklerini (ör: bu alanlara giren ziyaretçi sayısı esasına göre) anlayabiliriz. Çerezler genel olarak kişisel veri içermese de kendinizle ilgili bize açıkladığınız bilgiler olması durumunda onlarla ilişkilendirilmesi söz konusu olabilir.

        Yerleştirdiğimiz bu çerezleri yalnızca Nurcivan kullanabilir; Nurcivan diğer tarafların çerezlerine erişemez veya bunları okuyamaz. Ayrıca, Nurcivan çerezleri site içindeki dolaşım ve trafik eğilimlerini izlemek için de toplu olarak kullanabilir. Bu toplu ve anonim bilgiler Nurcivan'a Web Sitemizin ve Mobil Uygulamamızın içeriğini geliştirme olanağı tanıyacak ve belki de ortaklarla ya da diğer üçüncü taraflarla paylaşılabilecektir.

        Eğer Web Sitemize ve Mobil Uygulamamıza kayıtlı bir kullanıcı iseniz (başka bir anlatımla “Üye”), Nurcivan oturum açtığınız zaman size tarayıcınız tarafından saklanan ve tanımlayıcılarınızı içeren bir çerez gönderebilir. Bu tür bir çerez sizi tanımlamak için kullanılır ve hesabınızı görüntüleyebilmek ve yönetebilmek gibi sadece kayıtlı kullanıcılara özel olan alanlara erişebilmenizi sağlar.

        Eğer sadece göz atmak istiyorsanız, Web Sitemiz ve Mobil Uygulamamız üzerinden gelen çerezleri kabul etmek zorunda değilsiniz. Ancak, kaydolmaya ve Web Sitemiz ve Mobil Uygulamamızın özel alanlarına erişmeye karar verirseniz ve tarayıcınızı çerezleri kabul etmemek üzere ayarlamışsanız, tarafınıza sunulacak hizmetin aksamaması için tarayıcınızı Nurcivan'nın size gönderdiği çerezleri kabul edecek şekilde yeniden ayarlamalısınız.

        Piksel Etiketleri

        Web Sitemiz ve Mobil Uygulamamızdaki etkinliği ve/veya trafiği ölçebilmek için Web Sitemiz ve Mobil Uygulamamız, çerezlerle birlikte “piksel etiketleri” kullanabilir. Bir piksel etiketi bir tür web sayfası grafiği olup, 1x1 piksel büyüklüğünde olduğu için genellikle görünmezdir. Bu etiketler Web Sitemizi ve Mobil Uygulamamızı ziyaret eden kullanıcı sayısını takip eder ve bunların Web Sitemiz ve Mobil Uygulamamız içerisindeki gezintilerini izler. Örneğin, Web Sitemiz ve Mobil Uygulamamızı kullanan üyelerimizin hangi sayfalarını ziyaret ettiğini istatistiksel olarak saymak istediğimizde bu etiketi kullanabiliriz.

        Piksel etiketleri teknolojisini herhangi bir kişisel veri alabilmek için kullanılmamaktadır.

        Bazen hangi e-posta iletilerinin açıldığının ve e-posta iletilerine göre bir eylem yapılıp yapılmadığının tespiti için piksel etiketlerini gönderdiğimiz (ya da bizim adımıza gönderilen) HTML formatındaki e-posta iletilerimize koyarız. Bazı piksel etiketlerini ilgili çerezini iptal etmek suretiyle kullanılamaz duruma getirebilirsiniz.

        IP Adresleri

        Bir İnternet Protokol (IP) adresi, genellikle İnternet Hizmet Sağlayıcınızın İnternete bağlandığınız zaman cihazınıza otomatik olarak tahsis ettiği bir numaradır. Diğer İnternet siteleri gibi, Nurcivan de ziyaretçi sayısı ve site kullanımı bilgilerini topluca analiz etmek için IP adresleri toplamaktadır. IP adresinizin vermiş olduğunuz kişisel verilerle bir bağlantısı yoktur. Ancak Nurcivan, düzenleme gereklilikleri uyarınca, Web Sitemizi ve Mobil Uygulamamızı, hizmetlerimizi ya da müşterilerimizi, üyelerimizi veya Web Sitesi ve Mobil Uygulama ziyaretçilerimizi tehdit eden bireyleri tespit etmek amacıyla IP adreslerini kullanma hakkını saklı tutar.

        Tıklama Akışı

        “Tıklama akışı” ya da “tıklama akışı verileri” bir kullanıcının ziyaret ettiği web sayfalarını yansıtır ve daha da önemlisi, kullanıcının bir web sayfasından diğerine geçmesini sağlayan durumu ya da trafik şablonunu gösterir. Nurcivan, bu gibi bilgileri yalnızca Web Sitemiz ve Mobil Uygulamamız içinde izlemekte olup; özellikle Nurcivan web sayfaları dışındaki tıklama akışı eylemlerini izlememektedir.

        Tıklama akışı verileri kullanıcı hakkında herhangi bir kişisel veri içermez ve açıklamaz, ayrıca bu verileri sizin sağlamış olduğunuz kişisel verilerle karşılaştırmayız.

        Kişisel verilerinizin Şirketimiz tarafından toplama yöntemine ilişkin ayrıntılı açıklamalarımızı ve detaylı bilgiyi, www.mini-mono.com.tr adresinde “Kurumsal” sayfasında bulunan Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikamız ile Gizlilik, Veri Güvenliği ve Çerez Politikası’’ nın içerisinde bulabilirsiniz.

        KVK Kanunu Kapsamında Veri Sahibi Olarak Haklarınız

        Kişisel veri sahibi olarak Kanun’un 11. maddesi uyarınca aşağıdaki haklara sahip olduğunuzu bildiririz:

        Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,
        Kişisel verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
        Kişisel verilerinizin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
        Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
        Kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, Kanun’a ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
        İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkması durumunda buna itiraz etme,
        Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme.
        Yukarıda sıralanan haklarınıza yönelik başvurularınızı, www.mini-mono.com.tr internet sitemizin “Kurumsal” sayfasından ulaşabileceğiniz Nurcivan Mağazacılık Anonim Şirketi Veri Sahibi Başvuru Formu’nu doldurarak Şirketimize iletebilirsiniz. Talebinizin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvurularınız ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre tarafınızdan ücret talep edilebilecektir.

        Sıkça Sorulan Sorular

        S.S.S

        Kargom Ne Zaman Gelir

        Siparişiniz Onaylandıktan Sonra;

         

        Ürününüz eğer stokta mevcutsa siparişiniz hazırlanır, faturası düzenlenir ve ardından sipariş esnasında seçtiğiniz gönderim türüne göre kargo firmasına teslim edilir.

         

        Ürününüz stokta değil ise tedarik süreci başlar ve ürün temininin ardından hemen kargoya teslim edilir.

        Siparişiniz Kargoya Teslim Edildikten Sonra;

        Ürünlerinizin teslimat süresi, teslimatın yapılacağı adrese ve kargo firmasının teslimat süresine göre değişkenlik gösterebilir.

        Sizlerle paylaştığımız teslimat tarihi bilgisi; kargo firmaları ile yapılan anlaşmalarımız ve geçmişteki kargo performansına neticesinde hesaplanmaktadır. Tahmini bir tarih olup kargo firması bazında değişiklik gösterebilmektedir.

        HAFTA SONLARI KARGO GÖNDERİMİ YAPIYOR MUSUNUZ ?

        Cumartesi günleri kargo şirketleri saat 12:00'a kadar hizmet verdiklerinden gönderiler sadece 12.00'a kadar yapılmaktadır.

        SİPARİŞİMİ BAŞKA ADRESE NASIL GÖNDERİRİM ?

        Siparişinizi oluşturma esnasında kargo teslim adresine yazdığınız adrese teslimat sağlanacaktır.

        TOPLU SİPARİŞ VEREBİLİR MİYİM ?

        Nurcivan'dan yaptığınız alışverişlerde stokların yeterli olması durumunda ürünleri toplu satın​ ​alım​ ​yapabilirsiniz​.​Detaylı bilgi için info@nurcivan.com adresinden bize ulaşabilirsiniz.

        Kategoriler
        • Vakum Makinaları
        • Vakum Poşetleri
        • Vakumlu Hurçlar
        • Teleskopik Merdivenler
        • Poşet Yapıştırma
        • Çember Makinaları
        ETBIS Kaydi
        NURCİVAN ENDÜSTRİYEL AMBALAJ SİSTEMLERİ 2021
        ödeme seçenekleri
        • Categories
        • Menu
        • Endüstriyel Ambalaj Makinaları
        • Ev Tipi Vakum Makineleri
        • Teleskopik Merdivenler
        • Vakum Poşetleri
        • Poşet Yapıştırma Makinaları
        • Hava Yastığı Makinaları
        • Koli Bantlama Makinaları
        • Ana Sayfa
        • Ürünler
        • Referanslar
        • E-Katalog
        • İletişim
        Sepetim
        Kapat
        • TRY ₺
          Türk Lirası
        • USD $
          Amerikan Doları

        Giriş Yap

        Kapat

        Şifremi Unuttum

        Kayıtlı bir hesabınız yok mu?

        Üye Ol
        • →
        • İletişim Formu
          İletişimFormu

        • WhatsApp
        • Telefon